رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی گفت: با هدف انتقال دانش و فناوری بخش کشاورزی و تسهیل در صدور مجوز‌ها تاکنون هزار و ۲۰۰ مرکز خدمات کشاورزی غیر دولتی در دهستان‌های کشور راه‌اندازی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، شاهرخ رمضان نژاد رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در حاشیه بازدید از طرح‌های کشاورزی سبزوار گفت: ایجاد مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی در هر دهستان یکی از برنامه‌های این سازمان است که از این طریق خدمات انتقال دانش و صدور مجوز‌ها انجام می‌شود.

او افزود: یکی از برنامه‌های سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور ایجاد ۲ هزار و ۵۰۰ مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی است که تاکنون نیمی از آن ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی ادامه داد: شکل گیری مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی فرآیند خصوصی، داوطلبانه و کارآفرینانه است که تاکنون استقبال خوبی در این بخش شده است.

رمضان نژاد با اشاره به سال جهش تولید بیان کرد: در این سازمان صاحبان علوم مهندسی با انتقال دانش و فناوری‌ها وزارت جهاد کشاورزی را در پیشبرد اهداف و برنامه‌ها یاری می‌کنند که منجر به رونق تولید می‌شود.

او با بیان اینکه تسهیل در صدور مجوز‌ها دروازه ورود سرمایه به بخش تولید است، تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با حذف استعلام‌ها و مراحل اضافی، فرآیند صدور مجوز در هدایت سرمایه‌های مردم به بخش کشاورزی نقش مهمی ایفا می‌کند.
 
انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار