شهردار مهریز از اتمام برخی پروژه های عمرانی و رفع مشکلات شهری این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، زارع زاده، شهردار مهریز در گفت و گو با اصحاب رسانه این شهرستان از رفع مشکلات این باغ شهر تاریخی خبر داد و گفت: شهرداری مهریز در یک سال گذشته در دو بخش عمران و زیبایی شهری فعالیت های موثری انجام داده است.

زارع زاده افزود: اجرای فاز یک میدان شورا، زیر سازی کوچه های قدیمی، عقب نشینی بلوار کوه ریگ، آسفالت کوچه های قدیمی پر تردد و تکمیل میدان امام رضا(ع) این شهرستان از جمله فعالیت های شهرداری مهریز در بخش عمران است.

او ادامه داد: تکمیل روشنایی میادین مهم شهرستان، مانند میادین شهید صدوقی، معلم، دانشجو و خاتم الانبیا، بهسازی جوی های آب شهری، سازماندهی سگ های ولگرد و کف سازی باغ جهانی پهلوان پور از دیگر فعالیت های شهرداری مهریز است.

شهردار مهریز همچنین گفت: در تلاش ‌ هستیم تا مشکل روشنایی بلوار امام خامنه ای که از بلوار های اصلی و پر تردد شهرستان به حساب می آید، در روزهای آتی برطرف کنیم.

زارع زاده در پایان خاطر نشان کرد: تفرجگاه کوه ریگ و پارک کوثر، از جمله پروژه های مشارکتی و سرمایه گذاری شهرداری مهریز است که امید می رود با همکاری بخش خصوصی شاهد سود آوری برای شهرستان باشیم.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.