مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بارندگی شبانه روز گذشته از ۶۵ ایستگاه هواشناسی و باران‌سنجی این استان گزارش شد بطوریکه تا صبح امروز بیشینه بارش‌ها با میزان ۳۲ میلیمتر در ایستگاه «تیس» از توابع چابهار ثبت شده است.

محسن حیدری مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهار داشت: به طور کلی بارش‌های سامانه جدید حدود ۱۵ شهرستان استان را در برگرفت و در ۱۳ ایستگاه بین ۱۰ تا ۳۲ میلی متر باران گزارش شده است.

او ادامه داد: تا پیش از ظهر امروز بیشترین بارش‌ها به ترتیب از ایستگاه‌های «تیس» با ۳۲، «پیرانچ دامن» ایرانشهر ۲۹، شهر فنوج ۲۶، «کمبل سلیمان»، چابهار ۲۵ و «عورکی» چابهار ۲۲ میلی‌متر گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در فرودگاه زاهدان حدود سه میلی‌متر بارش ثبت شده است، گفت: به طور کلی بارش‌ها در ایستگاه‌های باران سنجی شهرستان زاهدان بین ۱ تا ۱۰ میلی‌متر بوده است.

حیدری اضافه کرد: در حومه خاش نیز بارش‌های خوبی ثبت شده است به طوریکه از حدود ۲۰ ایستگاه این شهرستان بارندگی گزارش شده و بیشترین بارش‌ها مربوط به «رحمان آباد ایرندگان»، «اقلیم شناسی ایرندگان» و «درودی نرون» با میزان ۱۳ میلی متر بوده است.

او  خاطرنشان کرد: براساس خروجی نقشه‌های پیش‌یابی انتظار می‌رود امروز نیز بارش‌های پراکنده بخش‌هایی از استان را فرا گیرد، اما شدت بارش‌ها امروز قابل توجه نیست.

انتهتی پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار