معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: سامانه بارشی جدید در شمال سیستان و بلوچستان فعال می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: از یکشنبه هفته آینده با ورود سامانه بارشی جدید به استان، پیش بینی می‌شود شاهد بارش‌های پاییزه به ویژه در شمال استان باشیم.
 
دوست محمد کلیم افزود: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش یابی و خروجی مدل‌های جوی از بعداز ظهر جمعه افزایش ابر در استان انتظار می‌رود که بعید است همراه با بارش باشد.
 
او ادامه داد: از روز یک شنبه سامانه بارشی جدید وارد استان می‌شود که فعالیت آن با تمرکز بیشتر در نیمه شمالی استان خواهد بود و احتمال آبگرفتگی معابر نیز وجود دارد.
 
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان در بخش دیگری به وضعیت دمایی استان در روز‌های پیش رو اشاره کرد و گفت: همچنان تا پایان امروز افزایش نسبی دمای هوا در نیمه شمالی استان ادامه دارد، اما از روز‌های جمعه و شنبه با تقویت جریانات شمالی، کاهش دما پیش بینی می‌شود.
 
کلیم تصریح کرد: برای روز‌های جمعه و شنبه در نواحی شمالی و نوار شرقی وزش باد متوسط انتظار می‌رود که در نقاط مستعد منجر به خیزش گردوخاک و کاهش موقتی دید افقی نیز می‌شود.
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار