۶۰ تیم نظارتی ۱۰ تیم مراقبتی و ۳۰۰ تیم حمایتی تاکنون برای بیماریابی محله ای و رهگیری بیماران کرونایی در اجرای طرح شهید سلیمانی مشارکت داشته اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ پاسدار علی خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه قائم استان سمنان در جلسه هماهنگی اجرای طرح شهید سلیمانی که به صورت ویدئو کنفرانس با فرمانداران و فرماندهان نواحی در شهرستان برگزار شد گفت: انجام آزمایش‌های هوشمند و رهگیری بیماران کرونایی و کاهش حجم بیماران در بیمارستان‌ها و مرگ و میر از اهداف اجرای این طرح است.

او با اشاره به راه اندازی ۴ نقاهتگاه بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان سمنان افزود: ۶۰ تیم نظارتی، ۱۰ تیم مراقبتی و ۳۰۰ تیم حمایتی تاکنون در این طرح تشکیل شده است.

دکتر جندقی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سمنان هم در این جلسه گفت: کیت‌های تشخیص سریع کرونا در شهرستان‌ها توزیع شده که پس از آموزش‌های لازم به تیم‌های اجرا کننده این طرح، از این کیت‌ها در شهرستان‌ها نیز استفاده می‌شود.

عباس انتظاری دبیر طرح شهید سلیمانی در استان سمنان هم گفت: طرح سردار حاج قاسم سلیمانی با مشارکت سپاه و علوم پزشکی سمنان و همکاری ۳۰۰ تیم حمایتی برای قطع شیوع زنجیره کرونا در استان سمنان اجرا شده است.

انتهای پیام / گ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.