سرهنگ سلیمی زاد گفت: به منظور رفاه شهروندان و با هدف پیشگیری از جرائم سایبری شعبه پلیس فتا در شهرستان آبدانان راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ محمدسلیمی زاد  فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان در مراسم افتتاحیه شعبه پلیس فتا شهرستان آبدانان، اظهار داشت: با توجه به دوری مسافت شهرستان از مرکز استان، ودر راستای مطالبه به حق مردم و با هدف پیشگیری از جرائم سایبری، با پیگیری رئیس پلیس فتا انتظامی استان و موافقت فرمانده انتظامی استان، شعبه پلیس فتا درشهرستان آبدانان راه اندازی شد.

او افزود: این اقدام جزء مطالبات مردم شهرستان بوده که برای خدمت‌رسانی بهینه به مردم در این حوزه و ارتقاء امنیت پایدار در فضای مجازی با همکاری ادارات و ارگان‌های مرتبط، تأثیر بسزایی خواهد داشت.

سرهنگ سلیمی زاد، عنوان کرد: راه اندازی پلیس فتا در این شهرستان به عنوان یک پلیس تخصصی، گامی مؤثر و بر اساس نیاز‌های روز جامعه است.

در ادامه سرهنگ علی جمالی  رئیس پلیس فتا انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه شهرستان آبدانان جزء محدود شهرستان‌هایی است که شعبه پلیس فتا برای مبارزه با جرائم سایبری راه اندازی و به مردم ارائه خدمت می‌کند، اظهار کرد: پلیس سایبری ضمن انجام رصد و پایش فضای مجازی، ارائه خدمات و پیگیری شکواییه‌های ارجاعی، ایجاد فرصت آموزشی و اطلاع رسانی از آسیب‌ها، تهدیدات و فرصت‌های فضای مجازی را در پیشگیری از جرائم این حوزه در دستور کار قرار داده اند.

او تأمین امنیت فضای مجازی و صیانت از ارزش‌های اسلامی را از اهداف پلیس فتا برشمرد و اعلام کرد: صیانت از هویت ملی و ارزش‌های اسلامی، حفظ حریم خصوصی و صیانت از اموال و منافع افراد در فضای سایبری نتایج عملکرد این پلیس است و هدف اصلی این چنین مراکز برآورده ساختن مطالبات مردم است و شهروندان با تعامل، ارتباط و دیدن آموزش‌های لازم دیگر نگران تهدیدات فضای مجازی نخواهند بود.

در ادامه  سیروس مرادحاصلی  فرماندار شهرستان آبدانان در این مراسم، گفت: هم اکنون در عصر و دوره‌ای زندگی می‌کنیم که فن آوری‌های نوین ارتباطی بر زندگی ما اثرگذاری زیادی داشته اند.

او ادامه داد: امروز پلیس فتا، یک پلیس پاسخگو و موثر در تامین امنیت سایبری شهروندان است و با عزم و همت جهادی می‌تواند به اوج موفقیت و کسب رضایت مردم که همان جلب رضایت خداست دست پیدا کند.

فرماندار آبدانان با بیان اینکه خدمات ارزنده پلیس در جامعه بر هیچ کس پوشیده نیست، یادآور شد: خدمت صادقانه به مردم افتخار بزرگی است که بایستی به شایستگی و در خور مردم غیرتمند ایران اسلامی توسط دولتمردان صورت پذیرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.