سرهنگ جمالی از شناسایی و دستگیری عامل مزاحمت در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ علی جمالی رئیس پلیس فتا استان ایلام گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس و طرح شکایت با موضوع مزاحمت و تهدید در شبکه اجتماعی اینستاگرام ، پرونده‌ای در اداره پلیس تشکیل شد.

او افزود: پس از جمع‌آوری مستندات لازم و تحقیقات اولیه از شاکی ، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس قرار گرفت.

جمالی مطرح کرد : با انجام اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان و شگرد‌های خاص پلیسی ، متهم شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر شد و در برابر مستندات به جرم ارتکابی خود اعتراف کرد.

او با اعلام اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شد ، بیان کرد: متهم در اظهارات خود عنوان کرد که تشابه عکس و اسمی که این فرد در پروفایل خود قرار داده بود باعث شد تا وی را با شخص دیگری اشتباه گرفته و در شبکه اجتماعی اینستاگرام برای او ایجاد مزاحمت کند.

رئیس پلیس فتا ایلام ادامه داد: هرگونه مزاحمت در فضای مجازی به خصوص در شبکه‌های اجتماعی برابر قانون ، جرم بوده و با آنان برخورد خواهد شد.

او مطرح کرد: از شهروندان خواستاریم در صورت مشاهده هرگونه مورد مجرمانه در فضای مجازی ، موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی به همکاران ما اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.