سرهنگ کهزادی گفت: از ابتدای اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی تا کنون ۳۱۰ فقره درخواست در دفاتر پلیس+۱۰ ثبت و تعداد ۲۵۰ دستگاه موتورسیکلت از پارکینگ‌ها ایلام ترخیص شده است.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت: طرح تسهیل ترخیص موتور سیکلت‌های توقیفی و رسوبی از پارکینگ از ۱۸ آبان ماه امسال ، همزمان با سراسر کشور به مرحله اجرا در آمده و تاکنون ۳۱۰ فقره درخواست ترخیص از سوی مالکین و متصرفین در دفاتر پلیس +۱۰ ثبت شده است.

او اظهار کرد: حدود ۲۵۰ فقره از موارد درخواستی بررسی و ترخیص شده و ما بقی در شرف انجام می‌باشد.

رئیس پلیس راهور استان ایلام بیان کرد: مالکان یا متصرفین هر چه سریعتر از این فرصت استثنایی استفاده کنند و نسبت به ترخیص موتورسیکلت توقیفی خود اقدام نمایند.

او اظهار کرد: درخواست ما از موتورسواران این است که در ازای این مساعدت و همراهی ، قوانین و مقررات را رعایت کنند تا از توقیف مجدد وسایل نقلیه جلوگیری شود.

کهزادی ادامه داد: افرادی که موتورسیکلت آن‌ها به دلایل انتظامی توسط کلانتری‌ها یا پلیس آگاهی و غیره توقیف شده اند، ابتدا به این مراکز مراجعه و سپس با حضور در دفاتر پلیس +۱۰ برای بهره مندی از تسهیلات در نظر گرفته شده اقدام کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.