سرهنگ علی جمالی از شناسایی عامل اجاره کارت‌های بانکی شهروندان به بهانه افزایش معدل حساب، جهت اعطای تسهیلات بانکی خبر داد.

سرهنگ علی جمالی رئیس پلیس فتا استان ایلام در گفت و با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: در پی تشکیل یک فقره پرونده با موضوع کلاهبرداری از حساب‌های بانکی تعدادی از شهروندان در این پلیس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

او  افزود: با انجام اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان این پلیس متهم شناسایی شد و در برابر مستندات به جرم ارتکابی خود اعتراف کرد.

سرهنگ علی جمالی اظهار کرد: این شخص با جلب اعتماد افراد به بهانه افزایش معدل حساب‌های بانکی جهت اعطای وام و دریافت تسهیلات بانکی، کارت‌های بانکی شهروندان را می‌گرفت و با سوء استفاده از آن‌ها اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد.

رئیس پلیس فتا ایلام توصیه کرد: شهروندان به هیچ وجه کارت و اطلاعات حساب بانکی خود را در اختیار دیگران تحت هر عنوانی قرار ندهند، چرا که این احتمال وجود دارد که از آن‌ها در اعمال مجرمانه استفاده شود و باعث بروز مشکلاتی برای صاحب حساب بانکی شود.

سرهنگ جمالی با هشدار به چنین افرادی که از اطلاعات بانکی سوء استفاده می‌کنند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مجرمانه در فضای مجازی، موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتیwww.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی به همکاران ما اطلاع دهند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.