با شناسایی ۵۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی آمار مبتلایان این بیماری به ۱۳ هزار و ۳۱۵ نفر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در ۲۴ ساعت گذشته از ۱۰۸ آزمایش انجام شده ۵۳ بیمار شامل ۱۶ بستری و ۳۷ بیمار سرپایی شناسایی شدند.

 او افزود: از این تعداد ۸ نفر از بیرجند، ۲ نفر از فردوس، ۷ نفر از قاین، ۸ نفر از طبس، ۳ نفر از درمیان، ۱ نفر از سربیشه و ۲۴ نفر از زیرکوه بوده اند و موردی در شهرستان‌ های خوسف، سرایان، بشرویه و نهبندان شناسایی نشد.

 مهدی زاده بیان کرد: هم اکنون ۲۳۱ بیمار حاد تنفسی شامل ۱۳۸ بیمار کرونا مثبت در بیمارستان‌ های خراسان جنوبی بستری هستند که ۴۲ بیمار در بخش مراقبت‌ های ویژه بستری اند و حال ۱۵ نفر از آن‌ها وخیم است.


بیشتر بخوانید


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۱ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌ ها پذیرش شدند و در همین مدت ۵۸ بیمار شامل ۳۰ بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب ترخیص شدند.

او عنوان کرد: همچنین با ثبت ۳ مورد فوت جدید ناشی از بیماری کرونا، تعداد قربانیان این بیماری در خراسان جنوبی به ۶۴۲ نفر رسید.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.