معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: ۷۴ بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی شناسایی شده اند.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۱ آزمایش جدید از افراد مشکوک به کرونا در استان گرفته شد که جواب ۷۴ آزمایش شامل ۹ بیمار بستری و ۶۵ بیمار سرپایی، مثبت قطعی اعلام شد.

او افزود: از ۷۴ بیمار جدید شناسایی شده مبتلا به کرونا ، ۲۲ نفر مربوط به شهرستان بیرجند، ۶ نفر فردوس، ۱۵ نفر قاین، ۵ نفر طبس، ۸ نفر نهبندان، ۶ نفر درمیان، ۲ نفر سربیشه و ۱۰ نفر نیز مربوط به شهرستان سرایان است.


بیشتر بخوانید


مهدی زاده بیان کرد: هم اکنون ۲۵۲ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌ های استان بستری اند که ۱۴۷ نفر آن‌ها مبتلا به کرونا هستند و از این تعداد ۴۱ نفر در بخش‌ های آی سی یو بستری اند و متاسفانه، حال ۱۴ نفر از آنها وخیم است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۷ نفر دیگر در استان در اثر ابتلا به کرونا فوت کرده اند و با این تعداد، آمار کل فوتی‌ های استان به ۶۳۹ نفر رسید.

در خراسان جنوبی تاکنون ۳۰ هزار و ۶۴۰ تست کرونا از افراد مشکوک گرفته شده که از این تعداد ۱۳ هزار و ۲۶۲ نفر تست کرونای آنها مثبت اعلام شده است.

انتهای پیام/ ی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار