شرکت EA قصد دارد به همراه BioWare عنوان Dragon Age 4 را با جزئیاتی بیشتر به نمایش طرفداران این سری درآورد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت‌های EA و BioWare اعلام کردند بازی Dragon Age 4 را امسال همراه با معرفی در مراسم The Game Awards به نمایش عمومی درمی‌آورند. عنوان Dragon Age 4 ابتدا در ماه ژوئن طی مراسم آنلاین EA Play به نمایش درآمد اما این رونمایی اطلاعات زیادی به کاربران نمی‌داد.

در مراسم EA Play شرکت‌های مذکور تنها تصاویری از محیط بازی به نمایش گذاشتند و حتی نام این عنوان را هم روی عکس‌ها قرار ندادند. با این وجود طبق تشخیص انجمن گیمرها بازی به نمایش درآمده همان Dragon Age 4 است. اکنون به نظر می‌رسد شرکت‌های EA و BioWare قصد دارند ویدئویی کامل‌تر از محیط بازی را به کاربران و طرفداران این سری نشان دهند تا آنها به طور کامل با قسمت جدید Dragon Age آشنا شوند.


بیشتر بخوانید


خروج مدیر ارشد و تهیه کننده Dragon Age از شرکت BioWare

خروج مدیر ارشد و تهیه کننده Dragon Age از شرکت BioWare

خبر رونمایی دوباره از این بازی زمانی منتشر شد که روز گذشته تهیه کننده بازی Dragon Age 4، از سمت خود در شرکت BioWare کناره‌گیری کرد. از آن جایی که خروج او به همراه مدیر ارشد BioWare صورت گرفت، طرفداران سری بازی‌های Dragon Age از آینده این عنوان بسیار نگران و البته امیدوارند اتفاقات اخیر در این مجموعه تاثیر منفی روی بازی مورد نظر نگذارد. بر اساس اعلام شرکت BioWare، ویدئوی منتشر شده در مراسم The Game Awards درباره داستان بازی Dragon Age 4 خواهد بود. این مجموعه اخیرا خبر داده بود داستان این عنوان آینده سری بازی‌های Dragon Age را مشخص می‌کند.

گفتنی است؛ مراسم The Game Awards در تاریخ ۱۰ دسامبر برگزار می‌شود و عناوین بسیاری در کنار Dragon Age 4 به نمایش درخواهند آمد. کاربران می‌توانند روز پنج‌شنبه به صورت آنلاین مراسم مورد نظر را مشاهده کنند و از نام برترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ مطلع شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار