متخصص قلب و عروق و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: مصرف داروهای قلبی وعروقی به هیچ عنوان سبب تشدید بیماری کرونا نمی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، آرمان طلاکوب، متخصص قلب و عروق و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت:  افراد مبتلا به بیماری های قلبی و عروقی بیشتر مستعد ابتلا به کرونا هستند و مرگ و میر ناشی از کرونا در آنان بیشتر دیده می شود.

متخصص قلب و عروق و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: تمام بیماران قلبی و عروقی باید داروهای خود را به صورت مرتب مصرف کنند و کنترل بیشتری روی بیماری خود داشته باشند.

متخصص قلب و عروق و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود:همه افراد باید نسبت به علائمی چون درد قفسه سینه و تپش قلب ناگهانی هشیار باشند به خصوص درد قفسه سینه ای که در اثر فعالیت ایجاد شده است. 

طلاکوب  با اشاره به این که بیماران مبتلا به کرونا که حال عمومی بهتری دارند قرنطینه خانگی می شوند، افزود:  این افراد اگر در این دوران دچار درد قفسه سینه، تشدید تنگی نفس و افزایش ضربان قلب  شدند نشان دهنده پیشرفت بیماری آنان بوده و باید هرچه زودتر به مراکز درمانی مراجعه کنند.

انتهای پیام / ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.