سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان گفت:سه شهرستان هرمزگان نارنجی و سایر شهر‌ها زرد هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،با اعلام وزارت بهداشت، شهرستان‌های بندرعباس، حاجی‌آباد و بستک در استان هرمزگان در وضعیت نارنجی شیوع بیماری کرونا قرار دارند.

سعید ناجی جانشین و سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت:سه شهرستان بندرعباس، حاجی‌آباد و بستک در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان‌های استان در وضعیت زرد شیوع ویروس کرونا قرار دارند.

ناجی افزود:بر اساس بخشنامه رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص نحوه حضور کارکنان و فعالیت ادارات از روز شنبه ۱۳۹۹/۹/۱۵ لغایت پایان هفته، در این شهرستان‌ها ادارات ارائه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت‌های اساسی و مدیریت شهری با دو سوم کارکنان خود و در سایر ادارات، ارائه خدمات با حضور ۵۰% (پنجاه درصد) کارکنان انجام خواهد شد.

او گفت: ورود خودرو‌های شخصی با پلاک غیربومی، به سه شهرستان نارنجی در هرمزگان شامل بندرعباس، حاجی‌آباد و بستک و همچنین ورود خودرو‌های شخصیِ پلاک بومیِ این شهرستان‌ها به سایرشهر‌ها ممنوع است.

سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا افزود: ممنوعیت تردد شبانه خودرو‌های مشمول از ساعت ۲۱ الی ۴ بامداد در شهرستان‌های با وضعیت نارنجی و بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت استمرار دارد و بر اساس این مصوبه، این ممنوعیت در شهرستان بندرعباس، برقرار است.

ناجی گفت:سایر شهرستان‌های در وضعیت زرد هرمزگان کارکنان اداره‌ها ارائه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با ماموریت‌های اساسی و مدیریت شهری با ۱۰۰ درصد ظرفیت در محل کار حاضر خواهند شد و در سایر اداره‌ها ارائه خدمات با حضور دو سوم کارکنان انجام خواهدشد.

او افزود:همه مراکز آموزشی نیز در تمامی شهرستان‌های استان هرمزگان، به‌طور کامل تعطیل هستند و صرفاً کارکنانی که حضور آنان برای حفاظت فیزیکی و حفاظت تأسیسات و سامانه‌های الکترونیکی ضروری باشد، در محل کار خود حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۲۲:۰۹ ۱۴ آذر ۱۳۹۹
پس اگه وضغیت نارنجی هست چراپاساژهای سرپوشیده باز می باشد؟