فرماندار شهرکرد گفت: با توجه به وسعت جغرافیایی این شهرستان، مراکز و محله‌های جامع سلامت از ۳۹ به ۵۲ مرکز و محله افزایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عبدالعلی ارژنگ فرماندار شهرکرد در نشست قرارگاه طرح حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: با توجه به وسعت جغرافیایی این شهرستان، مراکز و محله‌های جامع سلامت از ۳۹ به ۵۲ مرکز و محله افزایش یافت که در هر محله یک پزشک و دو مراقب سلامت آموزش دیده حضور خواهند داشت.

او افزود: افرادی که تست کرونای آن‌ها مثبت و نیازمند مراقبت در نقاهتگاه هستند توسط تیم قرارگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان شهرکرد شناسایی و در مراکز اقامتگاه به آنان خدمت رسانی می‎شود.


بیشتر بخوانید


ارژنگ اضافه کرد: تیم‌های نظارت، پایش و مراقبت با مسئولیت مرکز بهداشت و هلال احمر شهرستان و تیم حمایت با مسئولیت سپاه ناحیه شهرکرد، به محوریت فرمانداری از اول آذر ماه برنامه ریزی و عملیاتی شده است.

او با اشاره به تست سریع بیماری کرونا ادامه داد: تست رپید کووید ۱۹ یا همان تست تشخیص سریع این بیماری در مراکز ۱۷ گانه شهرستان شهرکرد از روز شنبه هفته آینده برنامه‌ریزی، مدیریت و اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار