طرح بسیج محله در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در ۲۷ نقطه شهرستان شهرکرد از اول آذرماه در حال اجرا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عبدالعلی ارژنگ فرماندار شهرکرد گفت: طرح بسیج محله در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در ۲۷ نقطه این شهرستان از اول آذرماه در حال اجرا است.

او افزود: در همین راستا ۳۸ تیم مراقبتی، نظارتی و حمایتی آماده شده است تا طی این طرح به شناسایی و حمایت از افراد مبتلا به کرونا اقدام کنند.


بیشتر بخوانید


ارژنگ، نیاز به خودرو را از مهمترین نیازمندی‌های اجرای این طرح در شهرستان دانست و اضافه کرد: این موضوع می‌طلبد تا ادارات و نهاد‌ها خودرو‌هایی که نیاز ندارند را برای اجرای این طرح اختصاص دهند.

او همچنین از آمادگی شهرستان برای برپایی نقاهتگاه‌های ویژه کرونا خبر داد و گفت: هماهنگی بین دستگاهی در این خصوص انجام شده است.

ارژنگ در ادامه با تاکید بر نظارت بیش از پیش بر اجرای محدودیت‌های ۲ هفته‌ای آذرماه بر بازار و ادارات این شهرستان تاکید کرد و افزود: همراهی اصناف در سطح شهرستان قابل قبول است به طوری که در حدود ۹۰ درصد اصناف با این مصوبات همراهی کرده‌اند، اما در ادارات و نهاد‌ها باید بیش از پیش به دستورالعمل‌ها توجه شود.

او اضافه کرد: گزارش‌های رسیده حاکی از آن است که تجمع در برخی بانک‌ها و مطب پزشکان مطابق با دستورالعمل‌های بهداشتی کمتر رعایت شده و باید در این خصوص همت بیشتری به کار گرفته شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار