فرماندار شهرکرد گفت: در بازرسی‌های یک هفته گذشته، ١١ مورد تخلف مربوط به واحد‌های صنفی، تالار‌های پذیرایی و سالن‌های ورزشی شناسایی و با آن‌ها برخورد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عبدالعلی ارژنگ فرماندار شهرستان شهرکرد اظهار داشت: بررسی‌های صورت گرفته نشان می‎دهد با اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید مقابله با شیوع ویروس کرونا، استفاده از ماسک بین مردم مرکز چهارمحال و بختیاری به ۹۴ درصد رسیده است.

او افزود: این در حالی است که در کل شهرستان شهرکرد ۹۰ درصد مردم از ماسک استفاده می‌کنند.


بیشتر بخوانید


ارژنگ اضافه کرد: در یک هفته گذشته با اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید ناشی از شیوع ویروس کرونا، میزان استفاده از ماسک بین مردم شهرستان شهرکرد پنج درصد افزایش یافت و در این مدت ١٧٠ نفرساعت بازرسی از اصناف شهرستان انجام شده است.

او ادامه داد: در این بازرسی‌ها ١١ مورد تخلف مربوط به واحد‌های صنفی، تالار‌های پذیرایی و سالن‌های ورزشی شناسایی و با آن‌ها برخورد شد.

ارژنگ گفت: از این تعداد چهار مورد پلمب، دو مورد به دادگاه معرفی و پنج مورد به اداره‌کل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری ارجاع شده است.

او افزود: مردم برای مقابله جدی با ویروس کرونا باید ضمن استفاده از ماسک، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را مورد توجه قرار دهند.

ارژنگ اضافه کرد: براساس توصیه‌های مرکز بهداشت و فعالان کادر سلامت، بهداشت و درمان مردم باید نسبت به استفاده صحیح و تعویض مستمر ماسک‌های یک‌بار مصرف اقدام کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار