مسئول سامانه تلفنی ۱۹۱ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: پاسخگویی تلفنی به پرسش‌های مردم از مراجعه حضوری و ازدحام در بیمارستان‌ها جلوگیری کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، زهرا اباصلتی مسئول سامانه تلفنی ۱۹۱ دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه پاسخگویی تلفنی باعث ارائه خدمات درمانی با کیفیت بهتر به بیماران بدحالی است که مجبور به مراجعه حضوری به مراکز درمانی هستند، گفت: کارشناسان این مرکز بر اساس علایم و شدت بیماری، روند درمانی مورد نظر را به مخاطب معرفی می‌کنند به طوری که بیماران با حال عمومی مناسب برای قرنطینه شدن در خانه و بیماران بدحال برای مراجعه به سطح یک، دو، یا سه راهنمایی می‌شوند تا هر چه سریعتر خدمات درمانی مناسب را دریافت کنند.

او افزود: شهروندان برای اطلاع از محل مراکز خدمات جامع سلامت یا درمانگاه‌ها با توجه به محل زندگی خود، پیش از هر اقدامی با سامانه تلفنی ۱۹۱ دانشگاه علوم پزشکی مشهد تماس بگیرند.

مسئول سامانه تلفنی ۱۹۱ دانشگاه علوم پزشکی مشهد زمان فعالیت این سامانه را هشت تا ۲۳ هر روز اعلام کرد و ادامه داد: با فراخوانی که از دانشجویان پرستاری، بهداشت و پزشکی انجام شد ۶۰ نفر از دانشجویان در قالب کار دانشجویی پس از گذراندن دوره آموزشی پاسخگوی سوالات مرتبط با کرونا هستند.

 
انتهای پیام//م.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.