معاون هلال احمر بوشهر گفت: در پی بارندگی‌های اخیر، به ۲۰۷ منزل که ۸۹۳ نفر ساکن آن‌ها بودند، خدمات امدادی صورت گرفت.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی یوسفی نیا معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به  اقدام‌های این جمعیت در پی بارندگی‌های چند روز گذشته، بیان کرد: در پی اعلام اخطاریه سازمان هواشناسی، جلسه مدیریت بحران به منظور هماهنگی بیشتر برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارندگی برگزار شد و ضمن اعلام آماده باش به همه شعب، تمهیدات ویژه مقابله با حوادث احتمالی از جمله سرویس و آماده سازی تجهیزات خودرویی و امدادی، طرح تقسیم تجهیزات امدادی گروهی و انفرادی، تقویت انبار‌های امدادی شهرستان‌ها در دستور کار قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه گروه‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر با تمام توان برای مقابله با حوادث مختلف آماده خدمت رسانی به مردم استان هستند، افزود: در شهرستان، مناطق و روستا‌هایی که متاثر از بارندگی دچار حادثه شدند گروه‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به منظور ارائه خدمات امدادی و تغدیه‌ای به خانواده‌ها کمک رساندند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان بوشهر با تشکر از نیرو‌های امدادی حاضر در عملیات‌ مقابله با پیامدهای بارندگی اخیر، گفت: هشت شهرستان استان، در بارندگی اخیر از ۶ تا ۱۰ آذر، در مجموع شاهد بارش ۵۳۶ میلیمتر باران بودند.


بیشتر بخوانید


یوسفی نیا بیان کرد: در این مدت، ۸۳ نجاتگر و امدادگر، و ۴۲ کارمند جمعیت هلال احمر استان بوشهر در قالب ۳۰ گروه امدادی به مردم کمک کردند.

او عنوان کرد: در این خدمات رسانی‌ها به تعداد ۲۰۷ منزل که ۸۹۳ نفر ساکن آن‌ها بودند، خدمات امدادی صورت گرفت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: رهاسازی خودرو‌های گرفتار در سیلاب و همجنین تخلیه آب سیلاب از ۵۵ منزل  از خدمات دیگر جمعیت هلال احمر در این بازه زمانی بود. همچنین میان خانوار‌های متاثر از بارندگی اقلام زیستی امدادی توزیع شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.