مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: گروه‌های امداد رسانی برای کمک به منازل و خودروهایی که دچار آبگرفتگی شده بودند، به نقاط مختلف رفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا حاجیانی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر اعلام کرد: با توجه به هشدار بارندگی‌ها و آماده باش تیم‌های عملیاتی دیروز پس از بارندگی برای امدادرسانی به مناطق مورد نظر اعزام شدند.

او، بابیان اینکه یکشنبه بارندگی‌ها در شهرستان گناوه و بوشهر با شدت بیشتری صورت گرفت، افزود: میزان زیاد بارندگی در شمال استان بوشهر و استان‌های همجوار باعث سرازیر شدن حجم زیادی از آب باران به سمت دریا شد که با احتمال مد دریا و ادامه روند بارندگی درباره تخلیه اضطراری منازل حاشیه رودخانه و به ویژه دره گپ شهرستان گناوه هشدار داده شد.


بیشتر بخوانید


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر ادامه داد: توزیع اقلام زیستی و امدادی در بین حادثه دیدگان از سیل و آبگرفتگی منازل و خودرو‌ها در سطح شهرستان‌های متاثر از بارش‌ها در حال انجام است.

حاجیانی گفت: به روستای بقعه گناوه که با ۱۰ خانوار و جمعیت ۸۵ نفری در محاصره آب قرار گرفته بود، امدادرسانی شد.اکنون هم تیم‌های عملیاتی با کمک اهالی درحال بازسازی آبراه هستند و روند امدادرسانی ادامه دارد.

او عنوان کرد: افزون بر این، تیم واکنش سریع استان با توجه منازل بیشماری که در بافت کهن بوشهر وجود دارد و استحکام مناسبی ندارند، از ساعت‌های شروع بارندگی با تجهیزات کامل نسبت به امداد رسانی در این مناطق مستقر بودند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.