معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از تمدید زمان ارسال مدارک برای رتبه بندی نشریات تا ۲۰ آذر ماه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، رضا رضایی معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی  گفت: با توجه به شرایط خاص به دلیل شیوع بیماری کرونا و درخواست شماری از مدیران روزنامه‌ها، مبنی بر تمدید مهلت شرکت در دور جدید رتبه‌بندی روزنامه‌ها در سال (۹۸-۹۹)، مدیران مسئول روزنامه‌ها، تا ۵ شنبه ۲۰ آذرماه فرصت دارند دو نسخه از شماره‌های روزنامه خود را مطابق تاریخ‌های اعلامی همراه با فرم خوداظهاری تکمیل شده، جداول الحاقی و مستندات لازم به دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های کشور ارسال کنند.

رضایی هدف از این رتبه بندی را ارتقای کیفی روزنامه ها، ایجاد رقابت حرفه‌ای و سالم و روشن شدن جایگاه واقعی هر روزنامه دانست.

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی عنوان کرد: از آنجا که برابر ماده ۱۲ شیوه نامه رتبه بندی، در مرحله تجدید نظر، مدرک جدیدی پذیرفته نخواهد شد، از مدیران مسئول روزنامه‌ها درخواست می‌شود، نسبت به ارسال کامل مدارک و مستندات، دقت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.