مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به آغاز بارش باران از امروز در بیشتر نقاط استان گفت: سامانه بارشی تا دوشنبه هفته آینده ماندگار است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سبزه زاری مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: فعالیت سامانه بارشی در استان از امروز پنجشنبه ۶ آذرماه آغاز می‌شود و تا دوشنبه هفته آینده به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

او با بیان اینکه بارش باران با رگبار شدید و همراه رعد و برق و احتمال تگرگ و تندباد لحظه‌ای پیش بینی شده است، افزود: در بررسی نقشه‌های پیش بینی، طی امروز و ساعاتی از فردا وزش باد شدید پدیده غالب استان خواهد بود.

سبزه زاری ضمن هشدار نسبت به احتمال آبگرفتگی در اغلب مناطق استان بر اثر بارش باران، اظهار داشت: با فعالیت این سامانه بارشی شاهد آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌ها و صاعقه خواهیم بود، همچنین در این ایام خلیج فارس مواج و طوفانی اشت.

مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد: در شبانه روز گذشته امیدیه با دمای ۲۶.۴ درجه سانتیگراد و ایذه با دمای ۷.۱ درجه به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان بودند، ضمن اینکه حداکثر و حداقل دمای هوای اهواز در مدت مذکور، به ترتیب ۲۱.۸ درجه و ۱۲.۴ درجه سانتیگراد ثبت شده است.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: بارش باران ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.