فرماندار هندیجان بر آمادگی دستگاه‌های اجرایی برای بارندگی‌های روز‌های آینده و جلوگیری از بروز مشکلات مختلف در شهرستان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی بویری فرماندار هندیجان در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان که باحضور مدیران دستگا‌های اجرایی برگزار شد، گفت: باتوجه به گزارش و اعلام هشدار از سوی مدیریت بحران خوزستان، در روز‌های آینده بارندگی‌های چشمگیری خواهیم داشت.

او با اشاره به هشدار‌ها و پیش بینی‌های هواشناسی هندیجان نسبت به بارندگی امشب و امکان آبگرفتگی معابر عمومی و جوی‌ها اشاره کرد و افزود: پایداری خطوط برق شهری و روستایی، آب، تلفن، گاز و پایداری دیگر دستگا‌های خدمت رسان اعم از شهرداری‌های شهرستان و شهر زهره، بخشداران مرکزی و چم خلف عیسی دهیاران و لایروبی مسیر‌های دفع آب‌های سطحی در روستا‌ها را در دستورکار قرار دهند.

بویری بیان داشت: راهداری باید تامین همه امکانات را در محور‌های مواصلاتی هندیجان-دیلم، هندیجان-ماهشهر و پلیس راه و سایر معابر در دستورکار قرار دهند، ضمن اینکه هلال احمر و امدادگران باید آماده خدمات رسانی و عملیات در مناطق و جاده‌هایی از جمله؛ جاده هندیجان به دیلم که سابقه آبگرفتگی دارند، باشند.

فرماندار هندیجان تصریح کرد: تیم‌های بحران باید آمادگی شبانه روزی داشته باشند، همچنین شیلات شهرستان باید از رفتن صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی به دریا هنگام وقوع طوفان جلوگیری کنند تا وضعیت به حال عادی بازگردد، ضمن اینکه باتوجه به وضعیت بحرانی بیماری کرونا و آغاز بارندگی‌ها و بیماری‌های تنفسی، حوزه بهداشت و درمان هم با درایت و هم اندیشی این موضوع را مدیریت کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.