مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: با فعال شدن سامانه بارشی در استان، ۱۴۰ میلیمتر بارندگی در ایستگاه قلعه زراس شهرستان اندیکا به ثبت رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،ثبت ۱۴۰ میلیمتری بارش باران در قلعه زراس اندیکا محمد سبزه زاری مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: سامانه بارشی که از دیروز در استان فعال شده است تا ساعت ۸ صبح امروز، ۱۴۰ میلیمتر بارندگی را در ایستگاه قلعه زراس شهرستان اندیکا ثبت کرد.

او افزود: میزان بارش در شهر‌های لالی با ۱۳۳، ایذه ۷۴، گتوند ۶۸، شهر بارش ۱۴۰ میلیمتری باران در قلعه زراس اندیکا، حسینیه اندیمشک ۵۸، مسجدسلیمان و شوشتر ۵۶، دزفول ۳۶، دهدز ۲۱، بهبهان ۱۳ و هندیجان با ۹ میلیمتر بوده است و بارندگی تا اواخر وقت امروز در بخش‌هایی از خوزستان ادامه خواهد داشت.

حمدالله کیانی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دهدز از توابع ایذه گفت: بارش شدید باران در دهدز سبب ریزش کوه به درون جاده ایذه_لرگان در چند نقطه شد که ماموران راهداری مسیر را پاکسازی کردند.

او از رانندگانی که قصد عبور از جاده ایذه به چهارمحال و بختیاری را دارند، خواست با توجه به کوهستانی بودن مسیر و بارش شدید باران، تمام نکات ایمنی را رعایت کنند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.