استاندار خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، رئیس قوه قضائیه دیدار و پیرامون مشکلات مردم گفت و گو کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، ملانوری استاندار خراسان جنوبی در این دیدار با اشاره به اقدامات استان برای مقابله با کرونا گفت:  جلسات مکرر و نظارت ‌های پیوسته ‌ای با هدف تغییر رنگ شهر‌ها در حال انجام است و امیدواریم با این انسجام و همراهی حوزه ‌های مختلف بتوانیم به زودی شاهد قطع زنجیره انتقال ویروس باشیم.

او از نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری خواست، مجموعه مدیریتی استان را در رفع موانع توسعه همراهی کند.

به گفته استاندار، دستور ویژه حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به ارکان مختلف قوه قضائیه برای همراهی و همکاری با تولید کنندگان و کار آفرینانی که واحد ‌های تولیدی آن‌ها دچار مشکل شده، و تشکر از تعامل خوب و ارتباط سازنده دستگاه‌ های ذیل قوه قضاییه در استان با مجموعه استانداری از دیگر نتایج این دیدار بود.


بیشتر بخوانید


رئیس قوه قضائیه نیز بعد از استماع موارد مطرح شده از استاندار خواست، با عنایت به سال پایانی دولت، تمام تلاش خود را برای اتمام پروژه ‌های نیمه تمام صرف کند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی بیان کرد: تأمین و توسعه زیرساخت‌ ها نیز از جمله اقداماتی است که باید در اولویت برنامه‌ های استان قرار گیرد.

او با تأکید بر این که درخواست ‌ها را با آغوش باز می ‌پذیرد، اظهار کرد: برای اعتلا، سربلندی و پیشرفت خراسان جنوبی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار