فرمانده انتظامی ابهر از تشدید اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و دستگیری ۱۷ خرده فروش و کشف حدود ۶۱۰ گرم انواع مواد مخدر در شهرستان ابهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ مهدیخانی فرمانده انتظامی ابهر گفت: در ۲ هفته گذشته طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی نقاط آلوده ابهر و برخورد با فروشندگان مواد مخدر در مناطق جرم خیز شهرستان ابهر  به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران پس از شناسایی مناطق هدف، در قالب گروه‌های عملیاتی به طور همزمان به این مناطق اعزام و اقدام به اجرای طرح پاکسازی کردند.

فرمانده انتظامی ابهر افزود: در این راستا ۱۷ خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و در بازرسی از آن ها مقدار ۶۱۰ گرم انواع موادمخدر کشف شد.

سرهنگ مهدیخانی گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در راستای ایجاد فضای مناسب جهت افزایش احساس امنیت روانی در جامعه به مرحله اجرا گذاشته می‌شود از شهروندان می‌خواهیم در صورت اطلاع از فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.