فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از دستگیری ۴ سارق و کشف ۶ فقره سرقت در خدابنده خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،  سرهنگ غنیمتی فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان خدابنده و پاسخگویی به مطالبات مردمی، طرح مبارزه با سرقت با موضوع تحقیقات برای شناسایی سارق یا سارقان با هدف پیشگیری و کنترل سرقت روزانه در دستور کار پلیس شهرستان خدابنده قرار دارد.

او افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی صحنه‌های سرقت و فعال کردن گشت‌های محسوس و نامحسوس ۴ سارق با هویت معلوم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و جهت بررسی بیشتر به یگان انتظامی منتقل شدند.

سرهنگ غنیمتی ادامه داد: با تیز هوشی ماموران ۶ فقره سرقت شامل سرقت مزارع و باغات، ساختمان نیمه کاره، تجهیزات و محتویات خودرو، موتورسیکلت و اماکن خصوصی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به معرفی متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی، به شهروندان توصیه کرد: با حذف زمینه‌های وقوع جرم، و نصب امکانات ایمنی و بازدارنده، مانع از سرقت اموال خود شده و در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک و یا وقوع سرقت موضوع را در اسرع وقت با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مطرح  کنند.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.