رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز گفت: بسیج، یادآور از خودگذشتگی‌های فرزندان رشید ایران اسلامی است، یادگاران شجره طیبه‌ای که معمار کبیر انقلاب اسلامی بنا نهاد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عسکرزاده رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز گفت: بسیج، یادآور از خودگذشتگی‌های فرزندان رشید ایران اسلامی است، یادگاران شجره طیبه‌ای که معمار کبیر انقلاب اسلامی بنا نهاد که نشان از دوراندیشی و نگاه استراتژیک و همه جانبه امام خمینی (ره) بود.

او بیان داشت: بسیج لشکر مخلص خدا در دوران دفاع مقدس و از همه اقشار مردم، دانش آموز، دانشجو، معلم روحانی، کسبه و بازاریان همه و همه به میدان آمدند و تمام قد از کشور دفاع کرده‌اند و اینک تفکر بسیج، در ایران اسلامی ریشه زد.

عسکرزاده افزود: بسیج همیشه در صحنه بوده و در تمام ادوار تاریخ درخشان انقلاب اسلامی، مایه سرافرازی، اقتدار و اتحاد کشور عزیزمان بوده است. بعد از دفاع مقدس هم در تمام عرصه‌های اجتماعی، علمی، پزشکی، دفاعی، سازندگی، حوادث طبیعی با تمام توان و اخلاص به یاری مردم و کشور شتافتند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز ادامه داد: بسیجیان امروز هم در عرصه مبارزه با ویروس منحوس کرونا، بسیج از خدمات پزشکی تا ضدعفونی معابر و کمک‌های مومنانه به میدان آمده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.