مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با کمک ۴۰ نیروی بسیجی آموزش دیده در باغملک اجرا می‌شود.

امین محمد پور مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین تنظیم شده است که شروع این طرح مقارن با هفته بسیج است و از امروز یکم آذرماه ۹۹ اجرایی می‌شود.

او بیان داشت: ۴۰ نیروی بسیجی با کمک سپاه ناحیه باغملک آموزش دیده و در بحث کنترل شیوع بیماری کرونا ویروس آموزش‌ها و قوانین لازم را به مردم این شهرستان ارائه می‌کنند.

محمد پور با اشاره به محدودیت‌های کرونایی اعلام شده افزود: فعالیت همه مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی به مدت ۲ هفته تعطیل است و فعالیت ادارات با نیمی از کارمندان و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ادامه دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک با بان اینکه ترخیص اموات جهت دفن ساعت ۶ تا ۷ صبح و مراسم خاکسپاری در ساعات ۶ تا ۸ فقط با حضور بستگان درجه یک انجام می‌گیرد، تصریح کرد: مساجد و زیارتگاه ها، فروشگاه‌های لوازم خانگی و پوشاک، آژانس‌های املاک، قهوه خانه‌ها و مراکز عرضه دخانیات، آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی بانوان، باشگاه‌های ورزشی، قنادی‌ها با فروش شیرینی تر، کادو فروشی ها، پرده سراها، آتلیه‌های عکاسی و مهد کودک‌ها و ... طی ۲ هفته آینده تعطیل هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.