معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی لرستان گفت: از ظهر امروز به تدریج یک سامانه بارشی وارد استان می‌شود که این سامانه تا صبح روز یکشنبه فعال است و بر اساس پیش بینی‌ها میزان بارش‌های این سامانه بین ۴۰ تا ۶۰ میلی‌متر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،زینب اکبری،معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی لرستان  اظهار داشت: سامانه بارشی از امروز بعد از ظهر به تدریج وارد آسمان استان می‌شود که طی این ساعات شاهد وقوع رگبار‌های پراکنده و رعدوبرق در لرستان هستیم.

او با بیان اینکه در ساعات پایانی فردا هسته اصلی این سامانه وارد استان می‌شود، افزود: بارش‌های این سامانه تا صبح روز‌ی شنبه در لرستان ادامه دارند که بر اساس پیش بینی‌ها از بامداد شنبه تا روز یک شنبه اوج این بارش‌ها خواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی لرستان بیان کرد: با ورود این سامانه بارشی به استان در نقاط کوهستانی، ارتفاعات و گردنه‌ها شاهد بارش برف هستیم همچنین در مناطق گرمسیری وقوع تگرگ دور از انتظار نیست.

اکبری با اشاره به اینکه بر اساس پیش بینی‌ها میزان بارش‌های این سامانه بین ۴۰ تا ۶۰ میلی‌متر است، تصریح کرد: این بارش‌ها به صورت یکنواخت در استان اتفاق می‌افتد همچنین انتظار داریم در بعضی از نقاط شمالی استان و مناطقی مانند سپیدشت و شول آباد میزان بارش‌ها بیش از ۶۰ میلیمتر باشد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.