مدیر امور آبفا شهرستان سقز گفت: پروژه عملیات آبرسانی به روستای ابوالمؤمن سقز به اتمام رسید و اهالی این روستا از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، عباس ولایتی مدیر امور آبفا شهرستان سقز گفت: طبق وعده‌های داده شده به اهالی روستای ابوالمؤمن، پروژه آبرسانی به این روستا که از سال ۹۸ آغاز شده بود به پایان رسید و مردم روستا تحت پوشش شبکه آب قرار گرفتند.

او با اشاره به اینکه مردم روستای ابوالمؤمن سال‌ها است از مشکل بی آبی رنج می‌برند، گفت: این پروژه با اعتبار ۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی به پایان رسید و تعداد ۳۶ خانوار این روستا از آب آشامیدنی بهره‌مند شدند.

مدیر امور آبفا شهرستان سقز در ادامه افزود: آب تولیدی این پروژه از یک حلقه چاه ۸ متری تأمین و وارد مخزن ۳۰ مترمکعبی شده و از طریق ایستگاه پمپاژ احداث شده به خط انتقال و شبکه توزیع به طول ۴۷۰۰ متر سرازیر می‌گردد.

ولایتی افزود: جهت آبرسانی به روستا‌های خارج از پوشش آب و فاضلاب سقز، بررسی‌های لازم شروع شده و با شناسایی ملزومات و برآورد هزینه‌های پیش بینی شده تلاش می‌گردد در این جهت اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: آب شرب ، آب و فاضلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.