مدیر مخابرات منطقه کردستان از افزایش ۱۰ برابری ظرفیت پهنای باند اینترنت در شهرموچش خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه ارائه خدمات و سرویس‌های مخابراتی با کیفیت بالاتر و در خور مشتریان، یکی از برنامه‌های دارای اولویت و استراتژی‌های مخابرات است اظهارداشت: مخابرات منطقه با صرف اعتبارات لازم، تامین تجهیزات و نصب و راه اندازی آن‌ها در هفته گذشته ظرفیت پهنای باند شهر موچش از توابع شهرستان کامیاران را ارتقاء و افزایش داد.

حکمت خاطر نشان ساخت: پس از اجرای برنامه توسعه مرکز موچش، ظرفیت پهنای باند دسترسی به اینترنت از ۱۰۰ مگ به یک گیگ یعنی معادل ۱۰ برابر افزایش یافته است.

او به موقعیت خاص شهر موچش به لحاظ استقرار بخشداری، ادارات مختلف و همچنین مرکزیت روستا‌های منطقه اشاره داشت و افزود: اجرای این پروژه موجب دسترسی مشتریانِ سرویس‌های اینترنت و دیتا با کیفیت و سرعت بالاتر خواهد شد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان تصریح کرد: دراجرای هر پروژه فنی با هدف ارتقاء و توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، کیفیت محصول وابسته به آن حوزه توسط کارشناسان فنی تست و کنترل می‌شود و از نحوه مطلوب ارائه سرویس بر بستر مذکور اطمینان حاصل می‌نمایند.

او با اشاره به تعداد چهار هزار و ۹۶۷ پورت ADSL منصوبه و فعال بودن ۳ هزار و ۴۴۷ پورت آن در شهرستان کامیاران اعلام کرد: مخابرات منطقه کردستان بر اساس ظرفیت‌های موجود آمادگی دارد بعد از انجام کار‌های اداری و ثبت در خواست توسط متقاضیان، پورت‌های جدید را واگذار نماید.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.