جنبش جهاد اسلامی فلسطین تصمیم تشکیلات خودگردان برای از سرگیری هماهنگی‌های امنیتی با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به تصمیم تشکیلات خودگردان فلسطین به از سرگیری هماهنگی‌های امنیتی با رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد: از سرگیری روابط تشکیلات خودگردان با رژیم اشغالگر، ائتلاف با دشمن و کودتا علیه تمام تلاش‌ها برای مشارکت ملی است.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: این تصمیم، خروج از تصمیمات نشست ملی و دستاورد‌های نشست دبیرکل‌های گروه‌های فلسطینی است. از سرگیری هماهنگی‌های امنیتی باعث شکست تلاش‌ها برای تحقق صلح داخلی است.

این بیانیه می افزاید: رابطه تشکیلات خودگردان با اشغالگران یعنی تایید و حمایت از عادی سازی خیانتکارانه‌ای که همه گروه‌های فلسطینی آن را رد کردند. ادامه دلبستگی شکست خورده به آمریکا و تسلیم شدن راه را برای توطئه‌های و نابودی مسئله فلسطین باز می‌کند.

در ادامه بیانیه جنبش جهاد اسلامی آمده است: خواستار همبستگی ملی و پایبندی به اصول، حق مقاومت و رد هر گونه رابطه با رژیم جنایتکار هستیم. از همه هموطنان می‌خواهیم تا این تصمیم تشکیلات خودگردان را محکوم کنند.
 
تشکیلات خودگردان فلسطینی ساعاتی پیش اعلام کرد به دلیل انصراف اسرائیل از الحاق کرانه باختری به سرزمین های اشغالی، هماهنگی‌های امنیتی با این رژیم را از سر می‌گیرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار