مهم‌ترین اخبار حوادث ۲۶ آبان ۹۹ را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث دوشنبه ۲۶ آبان ۹۹ را اینجا بخوانید.

توقیف محموله لوازم جانبی موبایل در عسلویه

فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف یک دستگاه سواری زانتیا و کشف لوازم جانبی گوشی تلفن همراه قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در شهرستان عسلویه خبر داد.

 سردار خلیل واعظی افزود: ماموران انتظامی فرماندهی عسلویه در محور خروجی آن شهرستان هنگام کنترل وسایل نقلیه عبوری از یک دستگاه سواری زانتیا مقادیر زیادی لوازم جانبی موبایل شامل هدفون و شارژر بدون مدارک گمرکی کشف شد.

او با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است، بیان کرد: در این زمینه یک متهم دستگیر شد.

 توقیف محموله قاچاق در دیر

فرمانده انتظامی شهرستان دیر گفت: با توقیف یک دستگاه اتوبوس مسافربری،  ۹۸۰ میلیون ریال کالای قاچاق کشف شد.

 سرهنگ مهدی نظریه ادامه داد: ماموران هنگام نظارت بر خودرو‌های عبوری در جاده خروجی شهرستان دیر از یک دستگاه اتوبوس، چهار دستگاه ماشین لباسشویی، ۹ عدد لاستیک و ۱۰ کارتن تیوپ خودرو خارجی بدون مدارک گمرکی کشف کردند.

او با بیان اینکه طبق نظر کارشناسان مربوط ارزش محموله کشف شده حدود ۹۸۰ میلیون ریال است، عنوان کرد: در این زمینه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم نیز دستگیر شد.

 توقیف بیش از ۵۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در دشتستان

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: با توقیف پنج دستگاه کامیون کشنده، انواع کالای قاچاق به ارزش ۵۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان دشتستان کشف شد.

 سردار خلیل واعظی ادامه داد: مأموران انتظامی در ایستگاه بازرسی شهید صلاحی دشتستان، از پنج دستگاه کامیون کشنده ۳۱۴ دستگاه پمپ کف کش، سه هزار و ۴۶۱ کارتن حاوی ۳۵۴ هزار و ۳۰ عدد قطعات لامپ LED بدون مدارک قانونی کشف شد.

او با دستگیری پنج متهم، گفت:کارشناسان ارزش محموله‌های قاچاق کشف شده را  ۵۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

 کشف ۲۳۸ کیلوگرم تریاک در دیلم

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف ۱۹۹ کیلوگرم تریاک در شهرستان دیلم خبر داد.

سردار خلیل واعظی افزود: ماموران پلیس ایستگاه بازرسی شهید موسوی شهرستان دیلم از یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر که قصد عبور از مسیر‌های خاکی اطراف ایستگاه ایست و بازرسی را داشت، در محدوده روستای حاج حیدری شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه با همکاری سایر ماموران انتظامی شهرستان دیلم آن را متوقف کردند.

او عنوان کرد: در بازرسی از خودرو توقیفی ۱۹۹ کیلوگرم تریاک کشف و یک نفر در این زمینه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم نیز از کشف ۳۹ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا اسماعیلی افزود: در دو روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری ماموران ایستگاه بازرسی شهید موسوی، جاده‌های خاکی اطراف ایست و بازرسی شهید موسوی را دقیق رصد کردند و در چند مرحله عملیات‌، موفق به کشف ۳۹ کیلوگرم تریاک شدند.

او عنوان کرد: نتیجه این عملیات‌ها دستگیری سه قاچاقچی و سه توزیع کننده مواد مخدر و توقیف سه  دستگاه خودرو سواری بوده است.

 دستگیری سارق و کشف پنج فقره سرقت سیم برق در گناوه

فرمانده انتظامی گناوه از دستگیری یک سارق و کشف ۵ فقره سرقت سیم برق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین احمدی افزود: در پی گزارش چند فقره سرقت سیم برق، یک متهم را در مخفیگاهش شناسایی و با عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

او بیان کرد: متهم در بررسی فنی پلیس به پنج فقره سرقت سیم برق اعتراف کرد.

دستگیری ۱۴ سارق و کشف ۲۰ فقره سرقت در عسلویه

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه گفت: طی ۲۰ روز گذشته ۱۴ سارق دستگیر شدند.

سرهنگ پیمان فتاحی افزود: در ۲۰ روز گذشته ۱۴ سارق دستگیر شدند و ۲۰ فقره انواع سرقت در شهرستان عسلویه کشف شد.

او بیان کرد: سارقان در بازجویی‌ها وتحقیقات به عمل آمده به ارتکاب ۲۰ فقره انواع سرقت از جمله سرقت اماکن خصوصی، سرقت در معابر، سرقت منزل و سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.