اخبار حوادث ۱۷ آبان ۹۹ را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث شنبه ۱۷ آبان ۹۹ را در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۳۰ کیلوگرم تریاک در تنگستان

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر با تلاش ماموران انتظامی شهرستان تنگستان و پلیس مبارزه باموادمخدر استان خبر داد.

سرهنگ حیدر سوسنی افزود: ماموران پلیس مبارزه باموادمخدر استان با همکاری گشت انتظامی بخش دلوار با رصد اطلاعاتی با خبر شدند که یک باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال یک محموله مواد مخدر را به وسیله یک دستگاه خودرو سواری سمند دارد.

او ادامه داد: ماموران پلیس با زیر نظر گرفتن فعالیت این باند و تعقیب محموله موادمخدر در نهایت خودروی حامل مواد را هنگام سوخت گیری در جایگاه بنزین شهر دلوار متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه پس از توقیف خودرو دو مرد و دو زن سرنشین آن دستگیر شدند، عنوان کرد: در بازرسی از این خودرو ۱۴۶ بسته تریاک در وزن‌های مختلف در کف خودرو، زیر صندلی‌ها، کف‌پوش‌ها و رکاب خودرو که به صورت ماهرانه جاسازی شده بود کشف شد.

کشف ۵ فقره سرقت موتورسیکلت در دشتی

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: سه سارق موتورسیکلت در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ جهانبخش صیادی ادامه داد: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان دشتی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده با استفاده از سرنخ‌های به جامانده و تحقیقات میدانی موفق به شناسایی سارقان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی بیان کرد: متهمین در بازجویی‌های اولیه با اظهارات ضد و نقیض سعی در گمراه کردن پلیس داشتند، اما پس از ارائه دلایل و مستندات  به پنج فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان دشتی اعتراف کردند.

دستگیری ۲ سارق در شهرستان جم

فرمانده انتظامی شهرستان جم گفت: دو سارق حرفه‌ای با هشت فقره سرقت دستگیر شدند.

 سرهنگ مهدیان عنوان کرد: در تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر سرقت دوربین‌های مداربسته امام زاده بی بی بانو، گشت کلانتری ۱۱ شهر جم برای رسیدگی به موضوع به محل اعزام شد.

او افزود: ماموران پلیس با استقرار در محور‌های خروجی شهرستان جم و مسیر‌های احتمالی تردد سارقان، به دو نفر راکب و سرنشین موتورسیکلت مشکوک شدند و آن‌ها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جم  بیان کرد: در بازرسی از این دو نفر سه دستگاه دوربین مداربسته کشف شد. آنان در بازجویی‌های فنی به سرقت دوربین‌های مداربسته امامزاده بی بی بانو و هفت فقره سرقت دیگر اعتراف کردند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.