اخبار حوادث ۱۹ مهر ۹۹ را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مهم‌ترین اخبار حوادث استان بوشهر در شنبه ۱۹ مهر ۹۹ را این بسته خبری بخوانید.

کشف چک پول و دلار تقلبی قبل از توزیع در بازار

فرمانده انتظامی شهرستان جم گفت: ماموران انتظامی از عرضه مقادیری ایران چک و دلار تقلبی در بازار جلوگیری کردند.

سرهنگ سیدعلی مهدیان ادامه داد: پس از وصول اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی با در اختیار داشتن مقادیری ایران چک و دلار تقلبی قصد توزیع آن‌ها را در بازار دارند، بلافاصله یک گروه مجرب از ماموران پلیس این فرماندهی وارد عمل شدند.

او افزود: تیمی از ماموران پلیس آگاهی، مبارزه با مواد مخدر و یگان امداد پس از هماهنگی‌های لازم در عملیاتی غافلگیرانه به مخفیگاه افراد اعزام شدند و در بازرسی از محل هزار و ۲۰۵ برگ ایران چک ۵۰۰ هزار ریالی و ۲ برگ اسکناس ۱۰۰ دلاری تقلبی کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با اقدام به موقع ماموران از ورود این اسکناس‌های تقلبی به بازار پیشگیری شد، گفت: در این عملیات سه متهم نیز دستگیر و برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف بیش از هزار بسته کاغذ احتکار در بوشهر

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر گفت: هزار و ۷۵۰ بسته کاغذ احتکارشده به ارزش یک میلیارد ریال در بوشهر کشف شد.

سرهنگ عبدالرضا بازیاری افزود: در رصد‌های اطلاعاتی مشخص شد که مالک انباری در خیابان  یادگار امام بوشهر، مقادیر زیادی کاغذ احتکار کرده است که بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بررسی‌های پلیسی، مشخص شد که خبر صحت دارد و نتیجه تحقیقات به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از انبار گرفته شد.

بازیاری عنوان کرد: در بازرسی از این انبار هزار و ۷۵۰ بسته کاغذ A۴ بدون اینکه در سامانه سازمان صمت ثبت شده باشد، کشف و با دستور قضائی همه اموال توقیف، انبار پلمب و یک متهم دستگیر شد.

او گفت: کارشناسان ارزش ریال کالا‌های کشف شده را یک میلیارد ریال اعلام کرده‌اند.

توقیف بیش از ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در بوشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر از توقیف دو دستگاه خودرو سواری حامل انواع کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

 سرهنگ ابراهیم عرب زاده افزود: ماموران یگان امداد در جاده دلوار به گناوه با کنترل تردد خودرو‌های عبوری، دو دستگاه خودرو سواری حامل کالای قاچاق را متوقف کردند.

او ادامه داد: کالا‌های قاچاق کشف شده شامل، ۲ هزار و ۹۶ عدد اهم متر، ۱۱۲ کارتن نور مخفی نواری و ۱۰۰ عدد لامپ خارجی بدون مدارک گمرکی  است.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهربا اشاره به اینکه کارشناسان مربوط ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، بیان کرد: در این زمینه دو دستگاه خودرو توقیف شد و دو متهم نیز در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

دستگیری ۲ سارق و کشف ۹ فقره سرقت در تنگستان

فرمانده انتظامی تنگستان از دستگیری ۲ نفر سارق و کشف ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ حسین خواجه افزود: در پی اعلام چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و منزل در شهرستان تنگستان، سه سارق دستگیر شدند و به ۹ فقره سرقت منزل، اماکن خصوصی و سیم برق اعتراف کردند.

او از شهروندان خواست برای جلوگیری از سوء استفاده سارقان، وسایل نقلیه و منزل خود را به تجهیزات حفاظتی و امنیتی مجهز کنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک موضوع را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

دستگیری سارق طلا در بوشهر 

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: سارق طلا از منازل با ۹ فقره سرقت در بوشهر دستگیر شد.

 سرهنگ جوشن سهرابی بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت طلا از منازل و سرقت از مغازه، یک سارق طلا شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه در شهر بوشهر دستگیر شد.

او ادامه داد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی استان در بازجویی‌ها به ارتکاب یک فقره سرقت از مغازه موبایل فروشی و ۸ فقره سرقت طلا از منازل در شهر بوشهر اعتراف کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.