اخبار حوادث استان بوشهر را در ۳ مهر ۹۹ اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث استان بوشهر را در پنجشنبه ۳ مهر ۹۹ در این بسته خبر بخوانید.

دستگیری یکی از اوباش سابقه دار در تنگستان

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری فرد شروری خبر داد که با عناوین مختلف مجرمانه تحت پیگرد مراجع قضائی بود.

سردار خلیل واعظی افزود: در عملیاتی هماهنگ ماموران پلیس امنیت عمومی، آگاهی و فرماندهی انتظامی تنگستان، با اشراف اطلاعاتی فردی شرور که به دلیل ارتکاب جرایم متعدد از جمله شرب خمر، سرقت مسلحانه، مزاحمت برای نوامیس و ایجاد رعب و وحشت و چندین فقره نزاع، درگیری با سلاح سرد و همچنین چند مورد تیراندازی با سلاح باعث ایجاد وحشت برای شهروندان شده بود دستگیر و با دستور مقام قضائی روانه زندان شد.

او ادامه داد: دو گروه ویژه از پلیس امنیت عمومی تنگستان با هماهنگی کلانتری ۲۱ عالی شهر خودروی حامل متهم را شناسایی و در مسیر روستای بُنِه گز به شهر عالی شهر برای دستگیری او اقدام کردند.

فرمانده انتظامی بوشهر بیان کرد: این فرد که سوابق متعددی دارد، با اطلاع از تحت پیگرد بودن از سوی پلیس با تغییر پی در پی مخفیگاه، خود را از دید ماموران پنهان کرده بود که در نهایت  مخفیگاهش شناسایی شد و متهم زیرنظر قرار گرفت.

واعظی تاکید کرد: فرد شرور به محض مشاهده پلیس، با انجام حرکات مارپیچ وناموزون و با سرعت بالا به قصد انحراف خودرو ماموران به مسیر خود ادامه داد که با عکس العمل به موقع ماموران انتظامی بعد از تعقیب و گریز کوتاه متهم و همدستش را دستگیر کردند.

کشف ۲۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در دشتستان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: ۲۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) در برازجان کشف شد.

سرهنگ فرهاد آراوند افزود: مأموران پلیس آگاهی دشتستان در پی دریافت اخبار و اطلاعات موثق دریافتند که فردی دستگاه استخراج ارز دیجیتال را در منزلش در شهر برازجان دپو کرده است.

او ادامه داد: در بازرسی از منزل یاد شده تعداد ۲۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) و ۱۳ دستگاه پاور مربوط کشف شد که کارشناسان ارزش ریالی این تجهیزات را یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

 دستگیری سارق در گناوه

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه گفت: با دستگیری یک سارق اماکن خصوصی، چهار فقره سرقت کشف شد.

 سرهنگ حسین احمدی افزود: با توجه به وقوع سرقت‌های متعدد اماکن خصوصی در سطح حوزه استحفاظی شهرستان گناوه و ایجاد جو ناامنی و نارضایتی برای شهروندان، متهم در عملیاتی غافلگیرانه با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد و با انجام بازجویی‌های فنی به چهار فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کرد.

او با اشاره به دستگیری متهم بیان کرد: پس از تشکیل پرونده قضایی متهم تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی گناوه همچنین از دستگیری دو سارق حرفه‌ای کابل برق در این شهرستان خبر داد و گفت: سارقان در بازجویی‌ها به پنج فقره سرقت کابل برق در داخل شهر گناوه اعتراف کردند.

 کشف ۴۴ فقره سرقت در دشتستان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری ۱۷ نفر سارق و کشف ۴۴ فقره سرقت  در ۱۰ روز گذشته خبر داد.

 سرهنگ فرهاد آراوند بیان کرد: در نتیجه تلاش‌های شبانه روزی مأموران در ۱۰ روز گذشته، ۱۷ سارق دستگیر شدند و ۴۴ فقره انواع سرقت در شهرستان دشتستان کشف شد.

او عنوان کرد: سارقان در بازجویی‌ها به ارتکاب ۴۴ فقره انواع سرقت از جمله سرقت اماکن خصوصی، سرقت سیم برق، سرقت موتورسیکلت، سرقت منزل، سرقت احشام، کیف قاپی و سرقت داخل خودرو اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده وتکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی دشتستان، به شهروندان توصیه کرد ضمن عمل به هشدار‌های پلیسی در پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده افراد و وسائل نقلیه مشکوک از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.