اخبار حوادث ۲۷ شهریور ۹۹ را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث پنجشنبه ۲۷ شهریور ۹۹ را اینجا بخوانید.

 کشف ۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در دشتستان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از کشف ۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

 سرهنگ فرهاد آراوند گفت: مأموران انتظامی هنگام گشت زنی در جاده‌های شهرستان دشتستان از یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس،  ۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) به همراه هفت دستگاه ترانس مربوط کشف شد.

او بیان کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال عنوان کرده‌اند.

 ۱۰۵ کیلو مواد مخدر در عملیات مشترک پلیسی کشف شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ۱۰۵ کیلو موادمخدر در عملیات مشترک پلیس بوشهر، فارس و چهار محال و بختیاری کشف شد.

سردار خلیل واعظی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان موفق شدند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه روزی اعضای دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر را که به صورت حرفه‌ای و عمده در امر قاچاق و توزیع مواد مخدر در استان‌های جنوبی فعالیت داشتند، شناسایی کنند.

او عنوان کرد: با هماهنگی و همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس و چهار محال و بختیاری در دو عملیات سه دستگاه خودرو سواری حامل مواد مخدر در جاده‌‎های شهرستان نی ریز فارس و استان چهارمحال و بختیاری شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی ۱۰۵ کیلو موادمخدر شامل ۵۰ کیلوگرم تریاک و ۵۵ کیلوگرم حشیش کشف شد و چهار متهم دستگیر شدند.

دستگیری ۳ سارق و کشف ۴ فقره سرقت در جم

فرمانده انتظامی شهرستان جم گفت: با دستگیری سه سارق چهار فقره سرقت کشف شد.

سرهنگ سید علی مهدیان افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی، کابل و سیم برق در شهرستان جم، سه سارق دستگیر شدند و به چهار فقره سرقت سیم و کابل و اماکن خصوصی اعتراف کردند.

سارقان سیم و کابل در دشتستان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد سیم و کابل برق از شبکه‌های توزیع در شهرستان دشتستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سردار خلیل واعظی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را که با تشکیل باندی چهار نفره در این شهرستان فعالیت داشتند، دستگیر کردند.

او بیان کرد: متهمان در بازجویی‌ها به ۳۹ فقره سرقت در شهرستان دشتستان اعتراف کردند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.