مهم‌ترین اخبار حوادث را در ۱۰ آبان ۹۹ اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث استان بوشهر را در شنبه ۱۰ آبان ۹۹ اینجا بخوانید.

دستگیری عامل سرقت مسلحانه در دشتی

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی بیان کرد: عامل سرقت مسلحانه در بخش کاکی این شهرستان دستگیر شد.

 سرهنگ جهانبخش صیادی افزود: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه احشام در بخش کاکی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی موفق شدند یک سارق سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی بیان کرد: متهم در بازجویی‌های فنی پلیس به یک فقره سرقت مسلحانه احشام در یکی از روستا‌های بخش کاکی این شهرستان اعتراف کرد.

صیادی به مردم توصیه کرد: در صورت مشاهده تردد افراد ناشناس و مشکوک در محل سکونت خود، به سرعت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 کشف ۱۸ کیلوگرم تریاک در عسلویه

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از توقیف یک دستگاه خودرو پژو پارس و کشف ۱۸ کیلوگرم تریاک خبر داد.

سرهنگ پیمان فتاحی گفت: ماموران ایست و بازرسی شهید مصطفی خمینی  بندو این فرماندهی، از انتقال محموله مواد مخدر به وسیله یک دستگاه خودرو پژو پارس از جاده آن شهرستان به کرمانشاه مطلع شدند.

او افزود: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری، خودرو پژو پارس حامل مواد مخدر را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه با بیان اینکه در بازرسی از خودرو توقیف شده ۱۸ کیلوگرم تریاک به طور ماهرانه در کف خودرو کشف شد، عنوان کرد: در این زمینه دو متهم دستگیر شدند که پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

توقیف محموله میلیاردی قاچاق در دیلم

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: با توقیف یک دستگاه خودرو اتوبوس، به ارزش ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد.

 سرهنگ رضا اسماعیلی ادامه داد: مأموران انتظامی در ایستگاه بازرسی شهید موسوی هنگام کنترل وسایل نقلیه عبوری به یک دستگاه خودرو اتوبوس به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شدند و آن را برای بررسی‌های بیشتر متوقف کردند.

او افزود: در بررسی‌ صورت گرفته از وسیله نقلیه توقیفی مقادیری لوازم برقی خانگی، نوشت افزار، لوازم آرایشی و انواع پوشاک خارجی بدون مدارک گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم ارزش محموله قاچاق کشف شده  را سه میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: در این زمینه سه متهم دستگیر شدند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.