باشگاه پیشکسوتان فرهنگی استان کرمان امروز با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان به دستور رئیس جمهور از طریق ارتباط ویدیو کنفرانس در کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  به منظور سی و دومین هفته پویش افتتاح، امروز باشگاه پیشکسوتان فرهنگی استان کرمان از طریق ارتباط ویدئو کنفرانسی با رئیس جمهور افتتاح شد. 

باشگاه  پیشکسوتان فرهنگیان استان کرمان دارای  امکاناتی چون: سالن اجتماعات با ظرفیت ۳۰۰ متر مربع، تالار مراسمات با ظرفیت ۴۰۰ نفر، سالن کنفرانس با ظرفیت ۷۰ نفر، کتابخانه دارای ۱۶ هزار و ۵۰۰ جلد کتاب، استخر شنا، زمین ورزشی، زمین تنیس خاکی، باشگاه رزمی، باشگاه بدنسازی، اتاق سلامت، کارگاه نجوم، اتاق شطرنج، کلاس آموزشی، آشپزخانه و آلاچیق است. 

 این مجموعه با زیر بنای ۲۴ هزار و ۷۶۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۸۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر دومیلیارد تومان از محل درآمد‌های اختصاصی آموزش و پرورش استان کرمان بازسازی و تجهیز شده است.

احمد اسکندری نسب، مدیرکل آموزش و پرورش استان  کرمان در این مراسم  گفت: راهبرد اصلی ما در آموزش و پرورش استان کرمان تکریم معلم، مدیریت منابع و مدرسه محوری است. 

او با بیان اینکه فرهنگیان بازنشسته گنجینه‌های آموزش و پرورش هستند، افزود: باشگاه پیشکسوتان فرهنگی استان کرمان با هدف اعتلای منزلت اجتماعی بازنشستگان فرهنگی، استفاده از تجارب و نظریات آن‌ها در برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزش و پرورش، غنی سازی اوقات فراغت بازنشسته‌ها، اجر نهادن به زحمات و استفاده از تجارب این عزیزان، مستندسازی و انتقال تجارب به نیرو‌های جوان با قرارگرفتن در کنار پیشکسوتان فرهنگی احداث و امروز به بهره برداری رسید. 

باشگاه پیشکسوتان فرهنگی استان کرمان امروز ۲۲ آبان ماه ۱۳۹۹ به دستور رییس جمهوری از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس، همزمان با افتتاح هزار و ۵۵۰ پروژه آموزشی، تربیتی و رفاهی به صورت متمرکز به بهره برداری رسید. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار