مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: ۲۵ چاپخانه و واحد چاپی این استان که مغایر با مصوبه ستاد مدیریت کرونا مبنی بر ممنوعیت چاپ اعلامیه زمان و مکان ترحیم اقدام کرده بودند شناسایی و پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، احمد حسین فتایی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان روز چهارشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: همچنین در راستای مصوبات ستاد استانی مدیریت کرونا، ۹ واحد چاپی متخلف خرم‌آباد که بدون مجوز فعالیت نموده و محدودیت‌های کرونایی را نادیده گرفته‌اند به نیروی انتظامی و مراجع قضایی معرفی شدند.

فتایی اظهار داشت: برخی واحد‌های چاپی استان بدون در نظر گرفتن محدودیت‌ها و مصوبات اعلام شده ستاد استانی مدیریت کرونا، اقدام به چاپ بنر و آگهی ترحیم مشتمل بر زمان و مکان مراسم خاکسپاری نموده اند.

او افزود: چاپخانه‌های دارای مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مراکز چاپی، از این اقدام منع شده اند و نادیده گرفتن این مصوبه، منجر به لغو دائمی مجوز این مراکز خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: از عموم مردم انتظار می‌رود ضمن رعایت دقیق محدودیت‌های اعلامی، از برگزاری و شرکت در هرگونه مراسم خاکسپاری و عروسی خودداری کنند و سلامت و حقوق دیگران را نادیده نگیرند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.