بی ام و اولین لباس پرواز الکتریکی را ساخت

شرکت بی ام و با اتصال موتورهای الکتریکی به لباس های بالدار تجربه پرواز انسان را به سطحی جدید رساند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت بی ام و راهی خلاقانه و جدید برای به نمایش درآوردن قدرت الکتریک‌سازی وسایل را یافته و از آن استفاده کرده تا فناوری خود را به نمایش بگذارد. این مجموعه تیمی از طراحان خود را به استودیوی Designworks فرستاده تا لباس بالدار مخصوص پرواز جدیدی را طراحی کند.

این لباس جدید که Electrified Wingsuit نام دارد در مدت سه سال طراحی و ساخته شده است. لباس مورد نظر از دو بخش اصلی تشکیل می‌شود؛ بخش اول مانند تمامی لباس‌های بالدار مخصوص پرواز شامل پوشش پارچه‌ای با بال‌هایی متصل به دست و پاهای فرد است.

بخش دوم متشکل از دو موتور الکتریکی با پروانه‌های کربنی است که ۲۵ هزار بار در دقیقه به دور خود می‌چرخند. این موتورها ۱۵ کیلووات  یعنی ۲۰ اسب بخار قدرت دارند. فردی که لباس Electrified Wingsuit شرکت بی ام و را به تن می‌کند می‌تواند به مدت زمان ۵ دقیقه از موتورهای تعبیه شده در آن استفاده کند.

تجربه پرواز با سرعت ۱۸۶ مایل بر ساعت


بیشتر بخوانید


تجربه پرواز با سرعت ۱۸۶ مایل بر ساعت

تجربه پرواز با سرعت ۱۸۶ مایل بر ساعت

طبق اعلام شرکت بی ام و، لباس پرواز مورد نظر در کارخانه‌ای ساخته شده که اتومبیل‌ها تولید می‌شوند. وزن مشخص شده برای موتورهای این لباس مطابق با ۱۱ کیلوگرم است که میزان کمی به حساب می‌آید. گفتنی است؛ لباس‌های بالدار پرواز از سال ۱۹۱۲ وارد بازار شده‌اند و از همان زمان مورد استفاده افراد قرار گرفته است.

تجربه پرواز با سرعت ۱۸۶ مایل بر ساعت

اکنون با اضافه شدن موتورهای الکتریکی افراد می‌توانند با سرعت ۱۸۶ مایل بر ساعت در هوا پرواز کنند و بسیار ساده به مسیر خود جهت دهند. در آزمایشی که شرکت بی ام و روی محصول جدید خود انجام داده است، یک بدلکار از هلیکوپتر با فاصله ۹۹۰۰ پایی بیرون پرید و بدون هیچ گونه مشکلی فرود آمد.

وی ابتدا قدرت و سرعت موتور را بررسی کرد و سپس با کمک چتر نجات خود به سطح زمین رسید. متاسفانه گفته می‌شود محصول جدید شرکت BMW تنها برای آزمایش‌ها ساخته شده و قرار نیست به عنوان نمونه‌ای عمومی وارد بازار جهانی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار