مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: با همکاری یگان حفاظت و مشارکت مردمی، موفق به رفع تصرف و خلع ید از ۳۰ هکتار از اراضی ملی در استان شدیم.

رفع تصرف ۳۰ هکتار از اراضی ملی استان اردبیلبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهامت هدایت، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: با توجه به هدفمند کردن گشت‌های یگان حفاظت و مشارکت مردمی ۳۰ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در روستای کرد قشلاقی حوزه شهرستان اردبیل از دست متصرفان خارج و به بیت المال برگردانده شد.

او حفاظت از انفال و اراضی ملی را اساسی‌ترین و مهم‌ترین وظیفه سازمانی مجموعه منابع طبیعی دانست و اظهار داشت: اقدامات حفاظتی در قالب اکیپ‌های گشت و مراقبت و رصد روزانه عرصه‌های ملی با جدیت دنبال می‌شود و در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل در پایان با تشکر از همراهی و همکاری دستگاه قضایی و نظارتی با گشت یگان حفاظت منابع طبیعی در برخورد قاطع با متصرفان زمین و اراضی ملی بیان کرد: درخواست داریم مردم با مشاهده هرگونه موارد مشکوک به تصرف بلافاصله با تلفن ۱۵۰۴ تماس گرفته و مراتب را جهت پیشگیری و برخور‌های قاطعانه و قانونی اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار