سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی ۲۴ سال گذشته تعداد ۷۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهرام حبیب زاده، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته با بستری ۷۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل گفت: تعداد بستری‌های کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان در حال حاضر ۴۳۷ نفر است.

او افزود: تعداد جانباختگان کرونا در استان اردبیل با فوت ۶ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته به ۸۱۱ نفر رسید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: طی شبانه روز گذشته ۶۶ بیمار مبتلا به کرونا با بهبودی نسبی از بیمارستان‌ها مرخص شده اند و هم اکنون ۶۹ بیمار بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

حبیب زاده افزود: نظارت‌های میدانی از محل کسب و کار و اصناف نیز به همت کارشناسان بهداشت محیط افزایش یافته و امیدواریم با این روند نظارتی با کمک مردم استان بتوانیم شیوع این بیماری را کاهش دهیم.

او سفر و تجمع خانوادگی را عامل شیوع بیماری کرونا دانست و به مردم توصیه کرد از حضور در دورهمی ها، تجمع ها، و مراسم‌های عروسی و عزا پرهیز کنند و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.