حجت الاسلام ابراهیمی گفت: باید مسئولان امید را به آحاد مردم جامعه منتقل کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام حسین ابراهیمی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان گفت: در شرایط کنونی امید داشتن مسئولین به تنهایی کافی نیست و می‌بایست این امید به آحاد مردم جامعه منتقل شود.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: در حال حاضر روح ناامیدی حتی بیش از بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی مردم را اذیت می‌کند و اگر امید از کسی گرفته شود قطعا راه‌های موفقیت به روی او بسته خواهد شد.

او با اشاره به سخنان امیدوارکننده امام خمینی (ره) ومقام معظم رهبری (مدظله العالی) اضافه کرد: عنایات حق تعالی همیشه در موفقیت انسان‌ها نقس اساسی را ایفا کرده است و ایمان و تقوی همواره میتواند موجبات موفقیت و رسیدن به خودباوری را فراهم آورد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه بیان کرد: ایجاد روحیه امید به آینده و خودباوری در جامعه مقوله بسیار مهمی است که شرایط حال جامعه ما که درگیر بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی است، بیش از هر زمانی نیازمند آن است.

سیامک سلیمانی فرماندار و نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه هم در این جلسه گفت: امید در جامعه شیعی با تمام دنیا متفاوت است، امید در جامعه شیعی یعنی مهدویت و ماشیعیان همه می‌دانیم که آینده از آن ماست.

سلیمانی افزود: امید یعنی چشم انداز و هدف و ناامیدی علاوه بر اینکه هدف و چشم انداز را تحت تاثیر قرار می‌دهد موجب بروز برخی از آسیب‌های اجتماعی از جمله خودکشی و نظایر آن می‌شود

او اضافه کرد: انسانی که ایمان دارد و دیندار است هیچگاه ناامید نشده و دست از تلاش برنخواهد داشت.

هفتادوچهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد و در این جلسه برگزاری جلسه فرماندار، امام جمعه و نماینده مردم با فعالان فضای مجازی و اصحاب رسانه پیرامون موضوع تزریق روحیه خودباوری و امید در جامعه و سرکشی مرتب فرماندار، ائمه جمعه و نماینده مردم در مجلس از ادارات و اطلاع از نحوه فعالیت و خدمات رسانی آن‌ها مصوب شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.