حجت السلام سبزی گفت: اگر مسئولین با مردم روراست و دلسوز باشند خیلی از مشکلات حل میشود.

حجت السلام سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه دیدار مردمی و بازدید از دفتر خبری صدا و سیما در شهرستان زرندیه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: یکسری از مشکلات کشور و از جمله مشکلات شهرستان به مدیران مربوط میشود و اگر مدیران و مسئولین واقعا بامردم روراست باشند و دلسوز مردم باشند خیلی از مشکلات حل میشود.

حجت السلام سبزی افزود: امروز که ملاقات مردمی داشتیم برخی از آن‌ها ما پول و بودجه و اعتبار نمی‌خواستند بلکه کارشان نیاز به یک امضا و یا تسریع در کار‌ها داشت و من از عزیزان مدیران و مسئولین خواهش میکنم همه با جدیت و دلسوزی دنبال کار مردم باشند.

او اضافه کرد: عمده مشکلات شهرستان زرندیه در زمینه درمان و راه‌های مواصلاتی و حوزه آب شرب و آب صنعتی و در زمینه بنیاد مسکن، منابع طبیعی هست.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در زمینه راه‌ها با پیگیری هائی که انجام شده باند دوم مامونیه به زاویه در دست احداث است که با جدیت پیگیری می‌شود.

او ادامه داد: در بحث ورودی شهر مامونیه از طرف اتوبان هم که مسیر دسترسی شهرک صنعتی مامونیه هم هست و تبدیل به قتلگاه برای مردم شده ۵ کیلومتر فاز اول این مسیر ورودی جاده خرقان هست در حال مشخص شدن پیمانکار هست تا کار شروع شود.

حجت الاسلام سبزی اظهار کرد: در بحث درمانی شهرستان زرندیه هم در جلسه‌ای با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ساوه و معاون وزیر بهداشت و درمان یکسری دستگاه‌های دیالیز و مانیتور علائم حیاتی برای بیمارستان امام رضا (ع) مساعدت کردند.

او تاکید کرد: بیمارستان اسیابک هم که مردم به حق دغدغه داشتند پیگیری کردیم و موافقت شد که بصورت شبانه روزی و تخصصی فعالیت داشته باشد تا مردم این منطقه در این زمینه مشکل نداشته باشند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به مشکلات مردم روستا‌ها با بنیاد مسکن و پیمانکاران این بنیاد دعوت کردیم تا آقای شاملو معاون بنیاد مسکن کشور با همکارانشان به اتفاق مسئولان استانی سفری به زرندیه و ساوه داشته باشند.

او اضافه کرد: در راستای حل مشکلات کشاورزان در تلاش هستیم تا سفر کمیسون کشاورزی مجلس شورای اسلامی به همراه دو معاون وزیر جهاد و نیرو و استاندار مرکزی را هم به شهرستان‌های ساوه و زندیه داشته باشیم که ان شاء الله باعث خیرو برکت خواهد بود.

حجت الاسلام سبزی همچنین با قدر دانی از سید مجتبی تقوی مسئول دفتر خبرگزاری صدا و سیما در شهرستان زرندیه گفت: آقای تقوی انصافا اینجا زحمات زیادی را متحمل می‌شوند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.