سرپرست شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت: به دلیل شرایط کنونی و درگیری جامعه با بیماری کرونا، نزدیک به صد درصد خدمات مشترکان در زمینه فروش و خدمات پس از فروش، از آذرماه به بعد، به صورت غیرحضوری ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، عبدالوحید مهدوی نیا، سرپرست توزیع نیروی برق شمال استان گفت: شرکت توزیع نیروی برق شمال استان ازسال گذشته ازطریق مشارکت دفاتر پیشخوان دولت و ارائه خدمات به مشترکان برق مراجعات حضوری به امور‌ها را کاهش داده است.

اوافزود: تصمیم شرکت توانیر بر این است که بااستفاده از ظرفیت شرایط کنونی و درگیری جامعه با بیماری کرونا، نزدیک به صد درصد خدمات مشترکان در زمینه فروش و خدمات پس از فروش، را از آذرماه به بعد، به صورت غیرحضوری ارائه دهد.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان با تاکید براینکه پس از غیرحضوری شدن خدمات، مردم به هیچ عنوان دیگر نیازی به مراجعه در این امور‌ را به اداره برق ندارند، عنوان کرد: اموربرق شمال غرب کرمان از ۱۵ مهرماه به عنوان پایلوت خدمات میزالکترونیکی و خدمات غیرحضوری انتخاب شده است و خوشبختانه دراین مدت کوتاه با استقبال عموم مواجه شده است.

مهدوی نیا افزود: در راستای اجرای این طرح بیش از ۴۰ خدمت نظیر درخواست انشعاب، درخواست افزایش قدرت، درخواست کاهش قدرت، درخواست تفکیک، درخواست ادغام، اصلاح سرویس انشعاب، قطع موقت انشعاب، تغییر مکان داخلی، نصب مجدد انشعاب، جمع آوری موقت انشعاب، جمع آوری دایم انشعاب، آزمایش کنتور، تغییر نام مشترک، درخواست اصلاح نام، درخواست اصلاح اطلاعات، درخواست تغییر تعرفه، صدور قبض المثنی، درخواست بررسی صورتحساب، درخواست تسویه حساب، محاسبه صورتحساب براساس خود اظهاری، سوابق پرداخت مشترک، سوابق مصرف، صورتحساب مشترک بدون مراجعه حضوری و از طریق اپلیکیشن خدمات برق ایران یا سایت شرکت به نشانی www. Nked.co.ir قابل انجام و پیگیری است.

او ادامه داد: مشترکین جدید می‌توانند ازاین پس کلیه درخواست‌های خودرا از طریق اپلیکیشن خدمات برق ایران که تحت عنوان «برق من» قابل دانلود از کافه بازار است، ثبت و کد رهگیری دریافت کنند.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان تصریح کرد: مشترکین با این کد رهگیری می‌توانند در بخش پیام ها، تقاضا‌های خود را پیگیری نمایند و همکاران ما مکلف و موظف به پیگیری و پاسخگویی هستند.

مهدوی نیا گفت: به محض ثبت هر درخواست یا خدمت، یک کد رهگیری به مشترک یا متقاضی داده می‌شود که با این کد رهگیری مشترک می‌تواند به صورت مرتب از آخرین مراحل انجام کار‌ها مطلع و همچنین در هرمرحله، مشترکان از طریق پیامک نیز در جریان انجام کار قرار خواهند گرفت.

اوتوصیه کرد: شهروندان برای جلوگیری از شیوع بیماری و کمک به مدافعان سلامت با نصب اپلیکیشن خدمات برق ایران (برق من) در گوشی‌های همراه خود، خدمات مورد نیاز را دریافت و از مراجعه حضوری بپرهیزند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار