استاندار خوزستان گفت: محدودیت‌های کرونایی از ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر ماه امسال در ۲ شهر خوزستان برای گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ اعمال می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان امروز در سی و هشتمین نشست مقابله با ویروس کرونا در استان گفت: اعمال محدودیت‌های کرونایی از ۲۰ آبان در شهر‌های اهواز، مسجدسلیمان اعمال می‌شود و گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ مذکور تا ساعت ۱۸ اجازه فعالیت دارند.

او با بیان اینکه این محدودیت‌ها تا ۲۰ آذرماه امسال ادامه دارد، افزود: برای بقیه شهر‌های خوزستان نیز نشستی با حضور رئیس دانشگاه‌های علوم پزشکی و معاونت امنیتی استانداری برگزار و اسامی آن شهر‌ها ابلاغ خواهد شد.

شریعتی با اشاره به اینکه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در برخی اماکن خوزستان هنوز مطلوب نیست و ضرورت دارد دستگاه‌های نظارتی ورود و با آن‌ها برخورد کنند، اظهار داشت: با وجود اینکه شرایط استان نسبت به دیگر نقاط کشور از لحاظ شیوع ویروس کرونا مطلوب‌تر است، اما انتظار ما بیشتر از این است و باید آمار بستری‌ها کاهش پیدا کند.

استاندار خوزستان به پیشنهاد برخی فرمانداران مبنی بر افزایش ساعت تا ۱۹ یا ۲۰ و مذاکره در این زمینه با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بیان کرد: فرمانداران موظف به مداخله و نظارت بیشتر برای رعایت اصول بهداشتی هستند و فرمانداران کارون، باوی و حمیدیه باید زیر نظر فرمانداری اهواز عمل کنند.

نماینده عالی دولت در خوزستان ادامه داد: اگر شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت نشود امکان دارد شرایط سخت‌تر شود، به همین دلیل باید اقداماتی انجام دهیم که نمودار کرونا در استان کاهشی شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.