رفیعی گفت: محدودیت‌های کرونایی در امیدیه با هدف حفظ سلامت مردم و کاهش ابتلا به این بیماری اعمال می‌شود.

سید مهران رفیعی فرماندار امیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری جلسه ستاد کرونا و شورای سلامت و امنیت غذایی در شهرستان با حضور جمعی از مسئولان زیربط گفت: اعضای ستاد کرونا و مسئولان ادارات وظیفه دارند تا نسبت به اجرای مصوبات و محدودیت‌های کرونایی اقدام کنند.

او با بیان اینکه همه ما در برابر سلامت مردم مسئولیت داریم و اجرای بند بند مصوبات باید از سوی دستگاه‌ها اجرایی شود، افزود:
همه باشگاه‌های ورزشی، قهوه خانه و کافی شاپ ها، خانه‌های بازی و آرامستان‌ها تعطیل می‌شوند، البته سایر اصناف با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.

رفیعی با بیان اینکه ادامه فعالیت رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌ها بیرون بر بلامانع است، اظهار داشت: همچنین اصناف و بانک‌هایی که در سامانه وزارت بهداشت ثبت نام نکرده اند و فاقد کد هستند با صدور اخطار پلمب می‌شوند، ضمن اینکه بازرسی‌های مستمر با حضور دستگاه‌های مرتبط با هدف نظارت بر رعایت اصول بهداشتی و برخورد با اصناف متخلف انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان امیدیه با اشاره به اعمال خاموشی در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها، بیان کرد: از حضور و تجمع افراد در پارک‌ها جلوگیری می‌شود، ضمن اینکه برگزاری هرگونه مراسم و تجمع ممنوع بوده و در‌های آرامستان‌های شهرستان بسته و از برگزاری مراسم ختم جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.