امام جمعه دزفول گفت: با وجود محدودیت‌های کرونایی، عزاداری باشکوهی با رعایت اصول بهداشتی در دزفول برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی  امام جمعه دزفول گفت: با وجود محدودیت‌های کرونایی، عزاداری باشکوهی با رعایت اصول بهداشتی در دزفول برگزار شد که از همه دست اندرکاران، آحاد مردم، عزاداران حسینی، هیئت‌های مذهبی، جوانان متدین و کلیه دستگاه‌های اداری قدردانی می‌شود.

او افزود: در عزاداری امسال سه گروه از افراد وجود داشت یک گروه حامیان تشیع انگلیسی بودند که با شعار ما ماسک نمیزنیم به دنبال رد شیوه نامه‌های بهداشتی بودند. گروه دیگر افراد ضد دین و برخی روشن فکرنما‌های وابسته بودند که خواستار تعطیلی کامل عزاداری بودند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی بیان داشت: برخی افراد نیز سخنان ظاهر پسندانه‌ای داشتند و معتقد بودند به جای هزینه عزاداری به فقرا کمک شود که آنچه در عمل حاصل شد عزاداری در کنار توزیع بسته‌های معیشتی فراوان بود که به بهترین نحو در دزفول انجام شد.

امام جمعه دزفول ادامه داد: راه میانه نیز وجود داشت که با رعایت اصول بهداشتی عزاداری شود که دزفول در پیوند عقلانیت و معنویت سرافراز بیرون آمد و در محبت اهل بیت (ع) خوش درخشید.

این مقام مسئول گفت: در آستانه پاییز دانشگاه علوم پزشکی دزفول نسبت به مراقبت در مقابل بیماری آنفلوآنزا و کووید۱۹ هشدار داده که از مردم تقاضا می‌شود دقت بیشتری داشته باشند، هرچه سطح آگاهی مردم نسبت به مسائل بهداشتی بیشتر شود پیشگیری بهتری نیز صورت گرفته است و از مردم می خواهیم نسبت به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک توجه بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.